sobota, 11 kwietnia 2009

Moje urodzinki i święta Wielkiej Nocy



Hej!!

sorki ze nei pisalam ale jakos takos wyszlo. napsize inne duperele na moim drugim blogu, a tu szablon zmienei bo troche mi sie znudzil. sorki ze na krotko was tu witam, ale mysle nad nowymi laczeniami ciuszkow. mam nadzieje ze zescie sie nei poobrazali na mnie :):) mam dla was kartke swiateczno, ktoro mozecie podarowac bliskim :) mam nadzieje ze zyczenia jakies też od was dostane.

no mam juz 13 latek, fajnei nei?? no n ie do konca bo zaczelo sie pechowo/ telefon sie rozwalil, lecz nareperowany, ale sie o polnocy obudzilam ni stad ni zowat. chyba zaloze blog o taki do gadania i mojego zycia. no bedzie najlepiej. no dobra nei nawijam juz.

no i jak wiecie co tydzxien sie pojawiajo ciuszki i meble dla zp. ale ksiazeczki sms tez nie opuszczaja w potrzebie. zespol Panfu co tydzien przygotowywuje komplet mebli i ciuchow na sms. widocznie im sie to oplaca. pewnie tak bo ja sama je kupuje bo zp przez sms sie nie oplaca :/ dobra nei gadam oto pocztoweczka dla was (niwe wiem jak to nazwac) a neidlugo bedzie jak cos takeigo wykonac.

Paa!!!

2 komentarze:

RN pisze...

Dużo szczęścia i słodyczy Tamaki Tobie życzy :)

Panfu fan klub pisze...

Drogo pando!

Sto lat panda Gimpka1996! Popatrz na pocztcie, jest coś od aminstratora klubu: Panfu fan klub!