poniedziałek, 20 kwietnia 2009

Nowa kolekcja i super koszulka!!

Heja!!

jak w temacie jest napisane mamy nowe ubranko. jest to bluzka i komplet nowy z katalogu, ktira dostaja nieliczni, znaczy wszyscy "beta" . no niby zwykla koszulka koloru białego, ale to jest odznaka!!no ze jestes od dawna na tym Pandanda globie :):):) opis tej bluzeczki przeczy tacie nizę,, a oto fotka z blgoa pandanda. przypominam o wykonywaniu prac na KONKURS PANDANDA. chciałabym siezapytać, kto z was ma konto na pandanda, to bym was podpisała pod pracą(pod pandami :):):) jescze bedo fotki z katalogu na te ciuichy i .. no zobaczcie zami :):):):)po wejściu na pandanda zobaczyłam coś, co mnei dobiło... CENY!!! WSZYSTKO PODROŻAŁO!! dosłownie!!! horror!!!!!!!!!! no ale cóż.... mamy kryzys :( ook oto fotki, a i zmiana planow , nie opisuje koszulki :)





To tyle , mam nadzieje że nowa kolekcja podaba wam się :)
Paa!

3 komentarze:

PierdzochMonster(Mikolisa) pisze...

ja jestem tam jako Liska377 :) Ehe ! tą jelitówke przezwycienże !

lolota pisze...

ej ja na pandada jestem długo ale nie wiem co to jest to beta wytłumacz to bo ja zgłupiałam

Karusina12 pisze...

STRAJK U MNIE NA BLOOGU
http://clubpenguinpandandapanfu-karusina.blogspot.com/