piątek, 1 maja 2009

Żółta kolekcja

Hejka!!

Dawno nie pisałam, niestety was trochę zaniedbuję. nei wiem czemu, mam jeszcze 2 kolekcje gotowe, ale nei chce mi se pisać. dzisiaj na instrukcjach puszcze szablony na blogspota z tematyką panfu i pandanda :) mam nadzieje ze wam sie spodobajo :):):) majowka za pasem, co niektorzy juz gdzies pojechali, a ja zostaje w domciu. opublikuje wam majową kolekcję:))) pisząc wcinam rzerzuchę ook ook ciuchy tylko panfu, kolekcja dla zp, żółte pandy...akcja!!

Dziewczyny
strój ziewczeczy jest ślicznie żółciutki :):) żółte radosne futerko,które promienieje w kolorach słoneczka. do tego zółta sukniaza kolana,moze wydawać się gorąca ale jest bardzo przewiewna:)blond włosyzwiązane w kucyk są bardzo wygodne przy uprawianiu sportu jak i dzieki nim nie jest nam gorąco w głowę. białe okularki przeciwsłoneczne osłaniają panie przed nadmierną ilościa słońca. żółte klapki idealnie sprawdzą się na plaży, jak i na spacerze. w ręku mały kwiatek, który symbolizuje maj. wszystko jest na pięknym tłem z widoczkiem na wodospad i góry.




Chłopaki
strój chłopaków jest także bardzo żółciutki. futerko jest już bardzo spalone,żółte. żółte włosy postawione na jeża podobają się bardzo dziewczynom. bluza pandy jest wv kolorze złoto-żółtym. wydaje się że jest gruba, ale rano i wieczorem jest chłodno, więc warto ją wziąć.pod bluzą jest strój hasalki, a dokładnie żółte spodnie w modne wzory. panda ma na sobie klapki w żółtym kolorze, te same co dziewczyna. są one uniwersalne, i dla chłopaków i dla dziewczyn. w tle piękny wodospad wraz z zachodzącym słońcem.




To tyle, lecę pisać jakiś fajny szablon :) paaa
aa i jeszcze jedno:jak dostaliście jakiś dodatek od maszyny niespodzianki to napiszcie mi w komciu i zróbcie jego fotkę :)

Brak komentarzy: