sobota, 16 maja 2009

Łzy i łezki...

Hej!

wasze komcie doprowadziły mnie do łez ;,) cieszę się ze tak uważacie :):):) oh jejku.. nei wiem co mówić (znaczy pisać) posłucham się was, bo jakoś nei mogę :):):) a co do modapanfu to zreaktywuje bloga ,usune i założę na nowo (ewentualnie jak wolicie, żeby zostawić tamte notki) a i instrukcje to tez pozmieniam graficznie :) no i ta notka na obu blgoach bo mi sie nie chce [pisac, bo nie wiem co::):) co do mojego odejscia to nie mialam weny bo nie iwemdzialam co wam dać :):):) piszcie co chcecie na blogach :):):) to nie wiem, rtyle, buziole pa pa


PaaPaa!!

1 komentarz:

Lyli_07 pisze...

Nie usuwaj tego bloga. ! Sorry. Ja nie komentowałam, ale czytałam go i to wiele razy. Jak była notka "żółta kolekcja" to przeczytałam ją ok. 15 razy. Chciałam wszystko jakoś zinterpretować. I ogólnie nie miałam co robić, a twój blog bardzo mi się podoba. Nie usuwaj tego bloga. Prowadź go dalej, proszę. ! Nie usuwaj!