środa, 11 lutego 2009

Do pana/pani Anonimowy i nie tylko


Drogi panie /pani Anonimowy i inni czytelnicy!!!

Piszę do Ciebie, a także mam nadzieję, że przeczytają to inni. tutaj wytłumacze Tobie i innym dlaczego tak jest a nie inaczej.
Nie dostałś/łeś nagrody, ponieważ źle odpowiedziałeś/łaś na zadane pytanie. to panda z panfu, a konkretnie z gry make over. Panda Misialubisia i panda Tamaki dopowiedziały to, więc dostały nagrodę dodatkową. gdybyś napisał/a to dostałbyś/łabyś dyplom, a jak powiedziałbyś/łabyś ze to z tej gry to dostałbyś/łabyś dodatkową nagrodę w postaci obrazka z własnym "imieniem" w tym wypadku byłoby Anonimowy, ale jakbyś napisał/a z jakiego blogga jesteś lub jakie masz "imie" to byłaby dodatkowa nagroda.
Nie czuj się źle, i nie wyzywaj pand, bo to wcale nei jest miłe, a jakby ktoś zaczął Ciebie tak nazywać??Nie byłabym pewna, że to było by dla Ciebie miłe.Jak chcesz, to mogę zrobić dla ciebie nagrode pocieszenia.
Mam nadzieje ,że się ujawnisz lub chociażby przeprosisz Tamaki i Misielubisię. Nie jestem na Ciebie zła, ani obrażona, bo wiem że można unieść się w podobnych sytuacjach. Liczę na to, ze to przemyślisz swe zachowanie i dojdziesz do skruchy, przez co przeprosisz pandy.

Gimpka1996

PS.Jeśli chcesz to mogę opublikować twoje przeprosiny w notce specjalnej. Jeszcze jedno: nie chcę być niemiła i pisać to w liście , ale w trakcie pisania tego listu komputer wyłączył mi się 2 razy, co się rzadko zdarza.

3 komentarze:

RN pisze...

Bardzo dobry list :)
Mnie nie musi ten anonimowy gość przepraszać, nie gniewam się za to jak mnie nazwał. To takie bardzo pieszczotliwe określenie: Tamaczysko :)))
Ale Ciebie Gimpko powinien, bo to nie było miłe - takie delikatne określenie.
Pozdrówka :)
Najważniejsze to trzymać się razem.

Anonimowy pisze...

Ludzie sąą straszni.Ja niewiem jak takim można byc.
ALe najważniejsze by było jakby chociaż przeprosił;)

Pozdrawiem cię i myśle że mnie pamiętasz.


ps.nie moge sie zalogowac dlatego jestem na anonimie;]

~Suszi

panfu syrenka135 pisze...

hej a jak dodaje sie obrazek na gurze bloga????