sobota, 14 lutego 2009

Walentynki!!


Cześć :):) <3<3<3

Jak widzicie posyłam wam serduszka. notka będzie krótka, lecz m,nustwoi wnij znajdziecie grafiki :):) widzieliście meble walentynkowe i walentynkową imprezę na panfu?? Eva rozdaje serduszkowe balony!!! na pandanda superowe ciuszki walentynkowe!!! no i mam jeszxcze walentynkowe prezenty dla osób obserwujących mój blog. prezenty są zminiaturyzowane, wystarczy kliknąć na nie by powiekszyć. mam jeszcz tapekę i napis "walentynki" zapraszam na mój blog www.modapanfuen.blogspot.com to ten blog w wersji angielskiej!!












No jeszcze mini obrazek, jak naklikniecie to sie powiekszy:

3 komentarze:

Lady Amarena pisze...

Dziękuję ślicznie za walentynkę, bardzo mi się podoba :))
Pozdrówki :)

RN pisze...

Twoje Walentynki są fantastyczne :)

Howrsianka pisze...

dzieki XD