sobota, 28 lutego 2009

zapomniane hasło

Witajcie kochani!!

Przepraszam że nie pisałam, ale najpierw problem z tymi zdjęciami a potem hasla zapomnialam. zapomniałam, bo moja ukochana mamusia mi zmienila haslo i byla pewna ze i tak bedę wiedzieć. jak bym miała rodzeństwo to by mi nakablowali. teraz zmienilam haslo, mama nie zna , tata tez nie i nie bedo mi mogli zmieniac. no i mama nazwala to "wczesnym prima apriliz" fajnie nie?? no ale zebyście sie nie smucili mam tapetki na pulpit specjalnie dla was (gdy klikniecie będą większe) (nadają się na każdy pulpit):





to tyle
Papatki!!

4 komentarze:

Marry90 pisze...

mam blog http://marry90bloog.blogspot.com/

Howrsianka pisze...

fajne mogę skopiować???

Kapi pisze...

czy to ja ten kucharz bo ja ostatnio się przebieram za kucharza bo mam taką pracę??

PierdzochMonster(Mikolisa) pisze...

a ja moge ? Skopiować super !! ZRobie teraz Ja Dla was zrobie Tanie że macie podawać mi swe obrazki z zielonego tła ja ja zrobia prawie jak tamaki ale inaczej to bendą dla was tapety i niespodzianka