środa, 11 lutego 2009

wyniki mini-konkursu


Witajcie!!

dzisiaj mam wyniki ostatniego minikonkursu z nagrodami i nagrodami dodatkowymi.moim zdaniem , pewnie i waszym konkurs był łatwiutki, więc na nagrody są dyplomy. nagrody dodatkowe są tylko 2, ze względu, że dwie osoby odpowiedziały dokładniej. no nie mam co we wstępie pisać, więc przejdę do konkretów.

Dobrze odpowiedziały:

Ramka1
Misialubisia
Sara220
Tamaki

Nadrody specjalne dla:

Misilubisi
Tamaki

oto dyplomy(oryginalny rozmiar):










i oto nagrody dodatkowe:





to tyle tego i liczę na oczenki dyplomów
Paa!!!

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

jestes beznadziejna
Oczywiscie dla tamaczyska i miski dalas więcej nagród
Zastanawiam sie czy nie zapomnialas moze o tamtym konkursie z testem ;;; ..... ;;;...

Howrsianka pisze...

zrób jeszcze jeden konkurs albo daj mi napis ja też brałam udział

Lady Amarena pisze...

Dzieki, śliczne nagordy :))
POzdrawiam :)

RN pisze...

Kolejny anonim, który wstydzi się podpisać pod tym co napisał.
Tu są komentarze z odpowiedziami do konkursu:
Komentarze ( 5 )
Zamknij to okno Przejdź do formularza komentarzy

Blogger ramka1 pisze...

Ta panda jest z panfu

mój blog to www.swiat-panfu-ramki1.blog.onet.pl



ramka1

10 luty 2009 16:56
Anonimowy Anonimowy pisze...

TO JEST Z PANDANDA

10 luty 2009 16:59
Blogger Misialubisia pisze...

Na pewno z Panfu i jeszcze chyba bym powiedziała dokładniej że z gry MakeOver ;)
Fajnie że wróciłas ;))
Pozdrawiam :))

10 luty 2009 17:44
Blogger Sara220 pisze...

Panda z Panfu ;)
Śliczna grafika!

10 luty 2009 17:55
Blogger Tamaki pisze...

Misialubisia ma rację to z gry Make Over z Salonu Piękności :)
Miło Cię widzieć :)
Twój pokój jest odlotowy :)

11 luty 2009 10:54
Jakoś nie widać poprawnej odpowiedzi anonima Karusiny, która ma pretensje...
Czy anonim i Karusina to te same osoby?
Gimpko dziękuję bardzo za przepiękne Nagrody. Uwielbiam Twoją grafikę :)

Howrsianka pisze...

nie pisalam tego tylko to napisala iza8