wtorek, 10 lutego 2009

jupi jupi jeee!!

Witam was :)

jak widzicie wesolutk jestem ;):) no mam juz wkoncu komputer no i pomalowany pokuj. jeszczem przeszczesliwa. a co do pokoju to mam go w 5 kolorach pomalowanego : zielony, pomaranczowy, brazowy,kremowy, zlowy(taki blyszaczacy). pewnie was wmurowalo, ale to seryjna prawda. co ja plote !! sorki no ale jakos dzis mi sie nic nie klei. dzisiaj napisze jeszcze notke przed 22:00, bo o tej porze moja mama będzie w domu i będę musiała iść spać. no i w tym miejscu chcę podziękować tamaki za miłe komcie, które mnie wspierały i motywowały do tego by nie opuścić blog (miałam takie myśli). no to ttyle z takiego byle czego, napisze za chwlkę o ciuszkach na pandanda (o nowych ciuchach i meblach na panfu wszyscy piszą) no to ja juz was pozdrawiam i dam pewien ładny obrazeczek, jako konkursik :):)

Z jakiej gry jest ta panda??



Kto odpowie prawidłowo dostaje nagrodę :):)

paaa

10 komentarzy:

Asi pisze...

Ta panda jest z panfu

mój blog to www.swiat-panfu-ramki1.blog.onet.pl



ramka1

Anonimowy pisze...

TO JEST Z PANDANDA

Lady Amarena pisze...

Na pewno z Panfu i jeszcze chyba bym powiedziała dokładniej że z gry MakeOver ;)
Fajnie że wróciłas ;))
Pozdrawiam :))

Turqusowa pisze...

Panda z Panfu ;)
Śliczna grafika!

RN pisze...

Misialubisia ma rację to z gry Make Over z Salonu Piękności :)
Miło Cię widzieć :)
Twój pokój jest odlotowy :)

Howrsianka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Howrsianka pisze...

no właśnie tylko ta panda jest z panfu ale konkretniej bym powiedziała z make over

DariaSalvatore pisze...

To jest z panfu z gry Make Over z salonu piękności

wearingsa pisze...

oczywiście że ta panda jest z panfu!! a poza tym śliczne ubranko!!

Anonimowy pisze...

oczywiście że ta śliczna panda jest z panfu!! :) ;)