piątek, 13 marca 2009

Dopowiedż na pytanie od Soweczki


Witajcie

postanawiam pisać odpowiedzi, bo coraz częściej mi je zadajecie. na każde chetnie odpowiem oto pierwsze pytanie od pandy Soweczki:

"Na jakim programie robisz te pandy i ich ubrania? JAkbyś mógł/mogła to proszę napisz nazwę programu lub linka by go ściągnąć na mój adres e-mail magdamet1996@wp.pl

Proszę

PANDA: SOWECZKA"

wszystko zamknięte w cudzysłów, bo to nie moja wypowiedź :):) no to teraz ci odpowiem:

Droga Soweczko!!

tych pand nie robiłam w żadnym programie graficznym, tylko wzięłam z profilów z gry na pandanda >klik< a oto konkretny ling do logowania i rejestraji >klik< ta gra to cos a'la panfu tylko bez żadnych Złotych Pakietów i po angielsku. sduzo jest tam z polski. bardzo fajna gra, sama zobaczysz jak ją poznasz :):) a te ciuszki to są prawdziwe jakie każdy może sobie kupić :):) a nawet jak bym te pandy musiała sama robic to by mi sie nie chciało ;) zbyt dużio roboty :/

Pozdrawiam i czekam na twoją opinię lub inne pytania Paa!!

to był list do Soweczki, jeśli chcecie to tez piszcie pytania, lub jakieś sugestie
Paa!!!

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Fajny blog! Proszę odwiedź mój:
www.panfulandia.blox.pl