środa, 4 marca 2009

Panfu.de ulepszone graficznie!!!


Heejka!!

Widzieliście stronkę panfu.de?? jak nie to biegnijcie to zobaczyć!! monewejście, pazujące do nowego tła logowania!! teraz wszystkodo siebie pasuje i jest cool!! pewnie niedługo na panfu.pl będzie to samo, nie mogę się doczekac. przeczytałam o tym przpatkiem na niemieckim blogu, chociaż nic nie zrozumiałam, zobaczyłam obrazek, który pokazuje co się zmieniło. Super strona główna pokazuje wszystkie funkcje i rzeczy , które można robić na panfu. nawet panfy gadają. możemy zobaczyć też tam prawdopodobnei nowe kolekcje ubrań.teraz panfu pod względem graficznym wygrywa z pandanda i cp!! oto obrazek z bloga panfu (oczywiście niemieckiego):


No to tyle, papatki :):):)

2 komentarze:

RN pisze...

Strona jest świetna, nareszcie nie trzeba niczego przesuwać, wszystko widać. Zielona oprawa zamiast białych pasków po bokach jest rewelacyjna :)
Pozdrówka :)
Tamaki

Anonimowy pisze...

Hejka to ja Martyna z panfu panfuni mówiłaś w komentarzu że mogłabyś mi zrobić nagłówek i szablon więc jak byś mogła to bardzo prosze z góry dzięks papatki;*