piątek, 13 marca 2009

Kolekcja ubrań pandanda "bez nazwy"


Siemka!!

Przed niedawną chwilą była notka o ciuszkach fioletowych, teraz bedą ciuszki bez kolekcji, bo nie am pomysłu jaka może być ta kolekcja moze "na zielonym tle" bo wszystkie mają zielone tło ;);) więc nazwe tro bez nazwowa kolecją. no i chce powiedzieć że nei będę pisacile jaki ciuch kosztuje i jaka jest suma, bo szczerze mi sie nie chce. no i sory za błędy które popełnia, ale ja szybko piszę, no i czsem klawiaura nei łapie mi klawiszy, wiec sorry :) no i jeszcze chce poweiedziec że od tej notki bedę dawać tapetki na pulpit dla was :):):) ale to dopiero na końcu notki :):) ai jeszcze te blogaski założe yyy.. jeszcze nie wiem kiedy, ale napewno nie w powiedzioałek, bo w ponidziałek nei powinno sie czegoś zaczynac ani konczyc. no i chce jeszcze przekazać tamaki że ja jej blogctałam od ardzo dawna. i pewnie ma komcie od Anety N. (to moje imie na serio) no pisalam ci czasem :):):) no ale daje kolekcje (no jak zwykle po dwa ciuchy) i na koniec będą trzy części tej kolekcji :):):)i tez nei sa pogrupowanie na chłopaki i dziewczyny :):):)

Ciuch 1

Ta panda jest ubrana na niebiesko, miało byc jeszcze futerko niebieskie ale nie zmieniłam:):) sorki no panda typowo kochajaca niebieski kolorek. spodenki wpadają w niebieski kolorek, bluzka niebieściuteńka z płatkiem sniegu, i do teko botki niebieskie z kwiaduszkiem. buty można zamienić takze na czarne buty do garnituru. panda wygląda ślicznie w niebieskim ciemnym futerku.






Ciuch 2

To ubranko jest bardzo ciekawym, tanim ale i tez niepozornym ciuchem, a jesnech podoba sie wszystkim pandom. jest to mopje obranie na pandanda :):)panda ma fioletowe baleriny pasujące do kurtki koniecznier z kapturem w kolorze różu. mozna oczywiście kupić inny kolor kurtki i dobrac sdo tego baleriny lbo japonki. to są dzinsy ciemne te co ma panda na sobie w katalogu. okulary pokazuja ze panda jest "spoko gość"






No to pierwsza część ciuszkow na reszte czesci p[oczekacie do nastepnego rzu, prawdopodobnie jutro. no i jutro postaram sie puścic nagrody za konkurs z rysunmiem i dodac nowy rysunek

to tyle na obecno chwilkę Paa!!!

aa zapomniałabym tapetka (jak klikniecie to sie powiekszy)

Brak komentarzy: