piątek, 13 marca 2009

Kolekcja ubrań "Violet Style" cz.2

Hey Hi Hello!!

Siemanko, to mój ulubiony zwrocik na powitanko :):) no kompa mam wysprzaanego, net sie nie zacina, no i mam własny kawałek pulpitu :):) jak chcecie to wam napisze jak takie coś mieć (założyć lub ewentalnie usunąć) wieć doszłam do tematu, o którym chcę powiedzieć: zakładam blogi dwa!! no jesden to o moim życiu prywatnym, szalonej 12 (prawie 13) stolatki szalenstwach glopotach wpadkach it. zadkladam go bo lubie azgrać tak zwane 3 po 3 czyli o byle czym tak jak teraz :):) drugi blog przyda wam sie, łapie sie za pomysła Teci >klik< i założe nloga o instrach, ale nie do panfu. po prostu jakiś potrzebnych do nałówka własnego niepowtarzalnego szablonu itp. no ale ja wracam do kolekcji bo już sporo zajęłam miejsca i czasu wam, taram pam pam :):) ciuszki są po części dla dziewczyn, ale chłopaki też moga korzystac oczywiscie:);):)

Ciuch 1
te ciuszki są w fiolecie, ale widać typowy dziewczęcy urok poprzez różowe spodnie z walentynkowej kolekcji. Jeśli chłopaki chca korzystać z tego kompletu, to wystarczy zmienić spodnie na jakies ciemniejsze.czapeczka i bluzka są w kolorzwe fioletu, ntomiast gwiezdne okulary są różowe. klapki są różowo fioletowe. koplet wygląda ładnie w wersji 3D.






Ciuch 2
Ciuszek drugi jest bardziej uniwertsalny, czyli mogą go nosić dziewcyny i chłopaki. Ma futerko kolorku zółtego, gdyż żółć i pomarańć ładnie komponuje się z fioletem. okularki i bluzka z dugim rękawem nawiązują do tematu kolekcji. jasne dzinsy są swietnym dodateczkiem do białych rękawów bluzki i białych japonek.







No to Już jest komplet kolekcji Violet Style, mam nadzieje że wam się podobała i wykorzystacie te ciuszki w ubieraniu sie, a jak nie no to ciesze sie że dotrwaliście do końca :):)

Paa!!!

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Na jakim programie robisz te pandy i ich ubrania? JAkbyś mógł/mogła to proszę napisz nazwę programu lub linka by go ściągnąć na mój adres e-mail magdamet1996@wp.pl

Proszę

PANDA: SOWECZKA