środa, 4 marca 2009

Kolekcja ubrań pandanda "Violet style"


Witajcie ponownie!!!

Witam was drugi raz!! no i mi sie zrymowało na dobry początek :):) jak pewnie wiecie, w tym sezonie modnym kolorkiem jest fiolet, więc postanowiłam dać pareciuszków w tym kolorze. daje na pandanda bo nie mam zp na panfu. w ten dzień otwartch poziomów pokaze wam na fotkach jak działają wszystkie poziomki :):) oczywiście nei chodzimi o poziomki do jedzenia tylko  o poziomki zdrobniale dla poiomów, jakby ktoś tak pomyślał:):) ale ja mam teraz dobry humorek heh. no dobra nie bede gadać do siebie, bo to podobno shizofremia czy cos takiego, więc podam kolekcje dla chłopaków i dziewczyn, tym razem bez cennika.

Dziewczyny:

Stroj dziewczęcy jest bardzo słodziutki, lecz także urozmaicony sportowo. panda ma na sobie słodziutką sukienkę koloru fioletowego oczywiście, lekkie fioletowe japonki, które ułatwiają chodzenie i są wygodniejsze nisz cisnące balerinki. Część sportową zapewnia kaszkietówka w niedokładnym odciniu fioletu, lec w wersji 3D nie widać różnicy.  Dodatkowo na nosku pandy są okularki. Są sportowe, przez co pokazują, że dziewczynka nie jest mmłą dzidzią, lecz użą i fajna dziewczyną. Do kompletu panda ma fioletowe zabarwienie futerka, co nawiązuje do modnego w tym zimowym sezonei koloru.

Chłopaki

Strój dla chopaka jest take cyonz w fiolecie, lecy caz strj od niego nie zalezy. Może się wydawać że coniektóre części z jego stroju są typowo dzierwczęce, lecz to nie jest prawda. Jest tylko połączenie jażniejszych kolorów. bluzka jest w kolorze fioletowym bez żadnych wzorków, chociaż mogłaby być z uśmiechem. Dżinsy są ciemne, aby wyglądały tak chłopięco. Panda ma japonki fioletowe, które fajnie wyglądają. Dodatkowo są okulary i czapka z daszkiem, która podkreśla męski strój. Chłopak ma szare futerko, co dodaje mu "ziomalskiego" wyglądu :)

niedługo , może za chwilkę dam wam wyniki konkursu związanego z moim rysunkiem. Prawdopodobnie założe bloga o moim życiu prywatnym, bo jakoś tak mi sie pisać chce. Tej kolekcji będzie część dalsza, lecz wtedy nei podziele na chłopaków i dziewczyny, bo niewiem jaski strój do kogo dobrać :):)

No i jeszcze do Tamaki : ja cie dodałam do  znajomych, nie mam pandowej nk, ale chyba juz mnie po komciu poznałaś. Jeszcze napisze ci kto kopuje nasze avatarki i nie tylko nasze na nk.

PaPatki!!

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

chciałabym pisać tego bloga razem z tobą mogę?