niedziela, 14 grudnia 2008

Bolisiowo-ciuchowa zagadka

Witajcie kochane pandy!!!

Na zaspokojenie chwili mam dla was zagadkę.Za jakąś godzinę będzie notka jak wystroić chatę na święta.

ZAGADKA 1

Co na sobie mam?

ZAGADKA 2

Który boliś jest ze mną na spacerze?

na odpowiedzi czekam do jutra do 18:00 pod tą notką. proszę pisać imię pandy (lub swoje) i adres bloga.

NAGRODY:

Odgadnięcie jednej z zagadki:
  • wypisanie na blogu
  • zrobienie dyplomiku
  • zrobienie avatarka (czyli małej foci coś a'la moja przy napisie o mnie)
  • dodanie bloga do obsrewowanych
  • komentarz pod dwiema ostatnimi notkami
Odgadnięcie dwóch zagadek:
  • kolorowe wpisanie na blogu
  • zrobienie dyplomiku z wyróżnieneim
  • zrobienie nagłówka
  • dodanie bloga do obserwowanych i polecenie go
  • komentarz pod pięcioma notkami
No to tyle, no i miłego główkowania!!

6 komentarzy:

Lady Amarena pisze...

Zagadka 1, myślę, że masz ubrane:
1. Maska Yeti
2.Kolorowe skrzydła
3. Korniszona w ręku
4.Letna sukienka (summer dress)
5.narty
Zagadka 2.
Uważam że z Tobą na spacerze jest ten boliś po prawej :)
Imię Pandy: Misialubisia
Blog: www.pandwood.blogspot.com
Pozdrawiam, fajny konkurs :)

Moniko1 pisze...

Zagadka 1
Myslę że masz ubrane:
- maska Yeti
- uszy wampira
- korniszona
- kolorowe skrzydła(coloured wings)
- różowa sukienka (pink maid dress)
- narty
Zagadka 2
Ten po prawej

Imię pandy: panda_1997
Blog:http:
//pandypanfu.blogspot.com/

Ps
Nie ściągałam od Ciebie Misiu :)
Pozdrawiam

Moniko1 pisze...

Spotamy się kiedyś na Panfu??
Proszę...

Lady Amarena pisze...

Fakt masz racje to są albo jeszcze uszy wampira albo takie z tyłu katalogu..
Wcale tak nawet nie przypuszczałam że sciągałaś przecież i tak się różnią nasze odpowiedzu ;)

RN pisze...

To ja uzupełnię: chodzi o uszy elfa - taką mam nadzieję :)

Anonimowy pisze...

Noooo bolis to ten Po lewej

www.suszi-panfu.blog.onet.pl