piątek, 19 grudnia 2008

rowiązanie konkursów

Witajcie serdecznie!!

przepraszam, że wczoraj nie dodałam tej notki, ale zupełnie zapomniałam, więc dzisiaj dam. mam nadzieje że się nie obrazicie. i dziękuje pandzie Panda_1997 za przypomnienie. no to zacznę drugą częśc co do konkursu.

w konkursie wzięło udział 3 pandy:
  • Misialubisia
  • Panda_1997
  • Tamaki
osoby, które odpowiedziały na jeden konkurs:
  • brak
osobye, które wzięły udział w dwóch konkursach:
  • Misialubisia
  • Panda_1997
  • Tamaki
Odpowiedziałyście dobrze na wszystkie zagadki, więc otrzymujecie nagrody za dwie poprawne odpowiedzi. Już zosałyście wypisane na blogu,zaraz lece pisać komcie. no i nagłówki mam dla was poniżej(można poznać po tytule na nagłówku): klkinijcie na miniaturki, a pojawią się oryginały, przepraszam Tamaki, ale nie moge twojego nagłówka wstawić :/

         

poniżej są dyplomy z wyróżnieniem:

 

 

 

no i drobny prezent dla was:


         

no to na tą notkę tyle, prezenty i nagłówki i dyplomy dorobie maksymalnie do jutra :)
Paa!!

13 komentarzy:

Moniko1 pisze...

Słodkie prezenciki! :)

Lady Amarena pisze...

Dziękuję slicznie :)))
Pozdrawiam :)

RN pisze...

Wooow! Weszłam do konkursu i jeszcze dostałam taki przepiękny prezent, bardzo dziękuję :))

Moniko1 pisze...

A przy okazji
Jakie to były uszy?
I czym się różnią?

Anonimowy pisze...

No jasne są śliczne...i dzięki za odpowiedz ;***

Anonimowy pisze...

Mogą być te co ma misia i panda1997:****

Ps.zmieniam podpis-suszi (bez tyldy)

Anonimowy pisze...

Hmmm...że tak zapytam czy mogłabyśmi zrobić zielony nagłówek?

Lady Amarena pisze...

Śliczny nagłówek, piękny :))
Dziękuję bardzo i pozdrawiam ;)

Berry Blue pisze...

Hej na moim dostałas dyplom za fajnego bloga do odbioru na www.panda-teci.blogspot.com

PierdzochMonster(Mikolisa) pisze...

wiesz ja nic nie dostałam z mojego konkursu i tak nic nie dostaje bo nie brałam udziału i co tyle dostaje od kolerzanek z panfu :(

RN pisze...

Prześliczne, bardzo bardzo dziękuję :)

untdboy pisze...

Czesć! Tu todd... Czy zrobiła byś mi taki nagłówek? zeby byl niebieski i ciemno niebieska ramka... aha i zeby byl adres bloga taki:
www.kinia9-cp.blog.onet.pl

i nei o panfu tylko o club penguin... znalazlabys jakies zdjecie z cp i dodala plisssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Todd

Howrsianka pisze...

Ja też chce nagrody dyplomy i inne bo jak nie kasujesz cały ten post!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!