wtorek, 16 grudnia 2008

Ogłoszenia

Witajcie pandy!!

teraz czas na ogłoszenie, które miało byćw poprzedniej notce. jest ważne, ponieważ muszę się pozyć paru rzeczy z kompa i postnawiam to ogłosić. wszystkim osobom, które pisą blogi o panfu lub zamierzają napewno się przyda. nie gadamtyle na początku, daję ogłoszenie:

OGŁOSZENIE!!

Ja, panda gimpka1996 sprzedam (oddam) szablon na bloga o panfu. szablon zawiera nagłówek, tło oraz ramkę o mnie. cena za nagłówek to 2 komentarze na moim blogu, za tło i ramkę o mnie po jednym komentarzu. proszę się zgłaszać pod tą notką.Jeśli będzie jeden chętny oddam za darmo. jesli będzie więcej wlosuję jednego, lub sprzedam każdemu ten sam.

Gimpka1996

OGŁOSZENIE!!

ja, panda gimpka1996 sprzedam (oddam) materiały do notek o panfu. wszystkie poprawionie i przerobione w programie graficznym Gimp. obrazki nie były używane. na obrazkach jest podpis "panfu-land" jak ktoś chce może założyć bloga pod tą nazwą. obrazki dotyczą zdjęć z panfu, rejestracji, gier itp. komplet 10 obrazków sprzedam za komentarz pod notką którąś. Chętni pisać pod tą notką.

Gimpka1996

5 komentarzy:

RN pisze...

Może RRozi by chciała, właśnie poszukuje szablonu do blogu:
http://wspanialepanfu.bloog.pl

Nie mogę tam na bloog.pl nic napisać, dlatego posyłam Ci link do Niej,
pozdrówka :)

Unknown pisze...

ja bym prosił o materiały do notek

Anonimowy pisze...

Gumi1996 bardzo cię poroszę o szablon...mam nowy blog a sama nie umiem zrobic :[ Prosze...:* wejdź na suszi-panfu.blog.onet.pl i jak by co to w ostatniej notce mi napisz albo poprostu tu..:P jakby co to dzieki :****

Anonimowy pisze...

przepraszam coś mi się pokiełbasiło - gimpka1996

Anonimowy pisze...

Elo 3 2 0 narazie mam materiał, a dawaj szablon...