sobota, 27 grudnia 2008

Kolekcia ubrań "Sylwestrowa noc"

Witajcie kochani!!

dawno nie pisałam do was, przepraszam bardzo. dzisiaj zrewanżuję się kolekcją ubrań na sylwestra. będzie jeszcze druga część, bo mam dwa stroje dla każdej osóbki. na koniec tej notki i innych będą fajne dodatki i prezencikidla każdego, a dzisiaj gifek ze słodziutką kicią. widzicie, jest nowa ankieta. czekam na głosy. no to notki czas zacząć!!

Dziewczyny

ZP

 


Bez ZP


Opis

ZP

panda z zp ma na sobie komplet w odcieniach błękitu. na sobie ma niebieską sukieneczkę, do tego balerinki, na głowie ma  serduszkową "czapeczkę". w ubranie wpletałam trochę różu, aby ozywic kreację. dodałam różowy szal i serduszka na "czapeczce" pandy. oto cennik:

czapeczka     350
sukienka       875
szal                159

baleriny        384

razem          1768

Bez ZP

panda bez zp ma na sobie komplecik ubranek kupoinych prez sms, oraz napój znaleziony jna dyskotece. na głowie wybrałam włosy, a nie opaske, poniewż sama głowa z opaską wygląda bardzo dziecinnie, a nie elegancko

Chłopaki

ZP

Bez ZP


Opis

ZP

panda z zp ma na sobie bardzo eleganckie ubranie. jest to garnitur wraz z krawatem, czarne buty oraz fryzura emo (po polsku peruka) dodatkowo został wzbogacony o okulary, które podkreślają dorosłość. zamiast muszki wybrłam krawat, ponieważ lepiej sie prezentuje w widoku 3D. oto cennik:

włosy          350
okular y     250
garnitur     899
krawat       100

buty           400

razem       1999

Bez ZP

panda bez zp ma na sobie komplet uranek kupionych przez sms, ale bez włosów i parasolkę, którą można nabyć ciągle w dżunglii. nie włożyłam włosów ponieważ są zbyt jaskrawe, przez co nie pokazałby eleganckiego szyku.

Dziś to na tyle, poniżej jeszcze słotki gifek, jak obiecałam, no i paa!!




6 komentarzy:

Berry Blue pisze...

bardzo ciekawa kolekcja

Lady Amarena pisze...

Bardzo fajne kompozycje ;)
Pozdrawiam :))

PierdzochMonster(Mikolisa) pisze...

gimpka
moge wziąść twą pandę z rużową suknią i napisze że u ciebie są ubranka na sylwestra ok?? i chłopaków i tą dziewczyne ok??

Różowa Marihuana pisze...

fajne :)

RN pisze...

Śliczne :)

Anecia ;) pisze...

oh dzięki :):) jak chcvecie to wstawicie sobie na blogi :):)