wtorek, 30 grudnia 2008

Kolekcja ubrań "sylwestrowa noc" cz.2

Elo elo, pandy pięć dwa zero!!

jak widzicie nowe powitanie, bo mam super vene do pisania bo slucham wlasnie basshuntera (w youtube.pl wpiszcie basshunter) drugo kolekcje jeszcze tworze, ale ja zjedziecie na du to zobaczycie bardziej stroje dla dzieci a nie dla doroslych jak to bylo wcześniej. serdecznie też chcę podziękować Mikolisi za zrobienie specjalnego bloga o moim blogu. coś a'la newsy. dzikuje te za miłe komcie co do kici :):) dziś będzie jeszcze pawie piórko na dole :):)życzę miłej lektury!!

Dziewczyny

ZP

Bez ZP

Opis

ZP

ciuszki które ma panda z zp są bardzo przewiewne i razem wyglądają bardzo modnie. włoski są nieco rude i bardzo ładne. na uszkach są śliczne kolczyki idealnie nadają się a sylwestrową noc (bo w noc widać gwiazdki) panda ma sukineczne na jednym ramiączku, dzieki czemu nie będzie jej zbyt gorąco. naszyjnik z literą P nawiązuje do miejsca w którym spędza sylwestra - Panfu. naszyjnik ładnie współgrywa z kolczykami. na rtękach panda ma brązoletki, które pasuja do koloru sukienki. na nóżkach są ażórowe sandałki, a dzięki nim w nogi nie będzie gorąco.Oto cennik:

włosy 289
kolczyki 263
naszyjnik 219
suknia 1256
bransoletki 256
buty 239

razem 2525

Bez ZP

panda bez zp jest przebrana za wróżkę. wygląda bardzo dziewczęco a za razem elegancko. na główce ma koronę z serduszek,która podkreśla dziecinność. sukienke ma bardziej dosrosła, któr pokazuje elegncję małej damy. skrzydełka

Chłopaki

ZP

Bez ZP

Opis

ZP

Bez ZP

Tyle zdążyłam no i jeszcze obrazek :):) reszta w sylwestra :):)

3 komentarze:

Snaks pisze...

ej ja mam swoj styl i chcialem tam zamiescic ( pomagała mi stylistka panfu )


tam jest blog o mojej pandzie to chyba moge zamiescic swoj styl!

Moniko1 pisze...

Super kolekcja :)

Silva pisze...

Hej Gimpka!
Plzzzzz przeczytaj tego komentarza!




Znalazłam na tamtym blogu ktory mi napisałaś i juz wiem jak zrobic fotke!
Ale nie wiem gdzie jest pulpit!
Pomoz!