czwartek, 18 grudnia 2008

informacje co do ogłoszeń

Witajcie kochani!!

mam chętnego co do materiału do notek. dla ciebie Gumi1995 robi specjalny obrazek z uprawnieniami do korzystania z tych materiałów, bo moderatorzy mogą się czepiać. chciałam serdecznie podziękować Tamaki za pomoc w rozgłaszaniu moich ogłoszeń dalej, więc dostanie za to dyplomik. znajduje się na końcu notki. jeśli ktoś jescze chce zamówić cos proszę si.ę zgłaszać pod tą notką lub tamtą. teraz mam pytanie do Gumiego1995:
Jakie chcesz materiały konkretnie?(poniżej mam listę tego,czego mam)
  • zrzuty z pokoi (miejsc) na panfu (wszystkie po za nowymi)
  • zrzuty z gierek (makeover, pop it, quick service, fish'n'fish)
  • ćwiczenia, ktore kiedyś były
  • przyciski z okna panfu
  • zrzuty z rejestracji i logowania
  • zrzuty z akcji szukania wójka Elli
  • kolory pand, jakie są na panfu
napisz mi w komciu, które chcesz i adres e-mail. za każdy podpunk cenię jednego komcia pod jaką notką.

to teraz dyplom dla Tamaki,a pozwolenie dla Gumiego dam wtedy, gdy cos wybierze (z punktów):

Paa!!

6 komentarzy:

RN pisze...

Oooooch, jest przepiękny :) Bardzo dziękuję za tak śliczny Dyplom :)
Pozdrówka :)

Moniko1 pisze...

A kiedy będą wyniki zagadek??
Miały być wczoraj anie było :(

Unknown pisze...

yyy to proszę o te pierwsze materiały.
moj mail to:
kami25.07@gmail.com

Unknown pisze...

świetny blog. komek za te materiały. napewno mi się przydadzą. dzięki

Anonimowy pisze...

Gimpko1996-czy to znaczy że szablonu nie moge już dostac? prosze powiadom mnie na moim blogu
www.suszi-panfu.blog.onet.pl

Howrsianka pisze...

Ja też chce taki!!!!!!!!! jak nie kasujesz tego posta