czwartek, 1 stycznia 2009

Pierwszy Gold Award i kto go dostanie


Witajcie!!

Dzisiaj zobaczyłam coś super!! Dostałam za ten blog nagrodę Gold Award!! jest od bloga http://panfu-swiat-pand.blogspot.com/ od pandy bambusianka. Jest to pierwsza nagroda, za którą chciałabym podziękować. nagroda jest po lewej. teraz podam to co powinnam podać przy tej nagrodzie i kogo ją obdarzę.

Regulamin przyznawania nagród Gold Award:

1) Jeśli otrzymałeś Gold Award(nie wybieraj pandy, która Ci go ofiarowała),wybierz 5 blogów, które uważasz, że zasługują na tę nagrodę:oparte na ich:przyjacielskim stosunku do wszystkich pand,kreatywnościoraz interesującym materiale.Zostaw wiadomość na ich blogach o tym, że dostali nagrodę.Dołącz swój link do Twojego bloga.

2) Podaj imię i link pandy, która przyznała Ci nagrodę, wtedy jej blog będzie bardziej odwiedzany.

3) Wstaw obrazek z tej strony Gold Awar razem z linkiem ( http://goldaward.blogspot.com/)w swoim blogu

4) Wpisz następujący tekst:Jestem zaszczycony otrzymaniem Nagrody Gold Award od ...........

5) Opublikuj ten regulamin.


Tą nagrodę przyznaję następującym pandom:
  • Mikolisa
  • Misialubisia
  • Tamaki
  • Panda_1997
  • Snaks
Pozdrowionka!!

Gimpka1996

3 komentarze:

PierdzochMonster(Mikolisa) pisze...

dziękuje ci gimpciu super że podarowałaś mi gold awart dzinkuję !!!!!!!!! POZDRO Mikolisa

Moniko1 pisze...

Bardzo dziękuję Gimpko!
Zrobiłam bloga http://babusowe-wiesci.blogspot.com/ i wysłałam zaproszenie abyś była autorem bloga :)

Howrsianka pisze...

i mi albo kasujesz tamaki