środa, 7 stycznia 2009

Konkurs


Witam was !!

witajcie, dzisia nie dodam zadnej modnej kolekcji, ponieważ zp mi sie skończył. postanowiłam zorganizować konkurs. jest on banalnie prosty, bo zawiera kilka pytań i znajdziecie go na tutaj >klik< rozwiązujecie test, podpisujecie sie nikiem pandy, i najlepsze pandy zdobędą nagrody. oto te nagrody:

I miejsce dyplom, nagłówek i avatar
II miejsce dyplom, nagłówek
III miejsce dyplom, avatar
IV miejsce dyplom, napis błyszczący
V miejsce dyplom, napis
VI miejsce dyplom, obrazek błyszczący
VII miejsce dyplom, obrazek

Jak widzicie jest aż 7 miejsc, konkurs będzie po poku strony, by było łatwiej jego znaleźć. Zamykam naszą rywalizację dnia 15 stycznia 2009 r.

Czekam na sporą ilość osób i zapraszam do brania udziału w konkursie!!

paa!!

10 komentarzy:

~Suszi pisze...

Już wzięłam udział ;) Fajny konkursik..Mam 92 pkt jakby co to my blog to www.suszi-panfu.blogspot.com

Berry Blue pisze...

ja zdobyłam 90 pkt
www.panda-teci.blog.onet.pl

Anecia ;) pisze...

mo.żna brać udział kilka razy

labiaczka pisze...

żal ci biednych bezdomnych ziwerzatek na panfu? zaadoptuj lub oddaj do schroniska jednego z nich! www.schronisko-panfu.blogspot.com zapraszam!

Anecia ;) pisze...

nie żal mi ich, ale nie bawie saie w adopcje.to niejest blog o wszystkim o panfu tylko o modzie. a co mam moda do biednych zwierzaczków? nic. sory ale na spam sie nie lapie

Anecia ;) pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anecia ;) pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
RN pisze...

Gimpko, jesteś niezastąpiona i bardzo szybka we wspierających komentarzach - bardzo Ci dziękuję :))
Pozdrówka :)
Tamaki

Moniko1 pisze...

Super teścik!

RN pisze...

Gimpko to specjalnie dla Ciebie :)
http://picasaweb.google.com/Panfulandia/PodziKowania?feat=embedwebsite#5290463268801197922