niedziela, 25 stycznia 2009

Zmiany, zmiany i ulepszenia

Hejka pandy!!

witam serdecznie was i przepraszam ze nie pisałam, ale miałam pewne powody (szkoła, oceny, poprawianie itp) no ale juz napiszę, bo jestem spokojna i nie wkuwam. chce oznajmić (pewnie was to nie obchodzi) ale mam średnia 5.0 !! Super!! ciesze się, choc nie jestem kujonkiem, udało mi się popoprawiać. no ale co do zmian to zaczynam po myślnikach.chyba nier berdzie myślników, bo mi zginęły te opcie. wiec chce was poprosić i sie pytnac czy ktos wie jak to przywrócić?postaram się zrobić cos a'la myslniki, ale zaczynam wymieniac:

- będę dawać modę także na stronkę pandanda
- będę częściej dawać wystroje chatek
- nie będę w chatkach dawać cenników
- bedę opisywać też na tym blogu coś co do kasy (no bo jak chce sie kupić ciuchy to trzeba mieć kase)
- będę zmieniać szblon co sezon
- będę robić szablony na zamównienie o dowolnej tematyce
- mam zamiar założyć blog o moim życiu prywatnym, lecz jeszcze nie wiem
- będę robić spotkania na panfu i pandanda
- czekam na wasze pomysły i chętnie będę je realizować

tyle tego, może jeszcz mi coś na myśl padnie. i jeszcze co do konka: CZEKAM NA PRACE PAND!!! jeśli nie zrobicie prac nadanych wam, ja nie ocenie ich i dostaniecie te najgorsze miejsca, które wam przypadały. pracwe pod notkami w komciach lub na blogach.

paa!!!

Brak komentarzy: