środa, 28 stycznia 2009

Mini dyskoteka w lesie

Siema!

dzisiaj bazgrne reportaz z dyski a dokladnie fotki. tez pozdrowie pod fotkami pandy uczestniczace w tym. sorki ze nie pisałam , ale miałam różne duperele, a szczegulnie remont, malowanie pokoju. no i jeszcze chce was sie zapytac ile u was w kladie bylo osob?? u mnie 10/20 (6a) a u mojej kumpeli 12/18 (6b). pewnie sie dziwicie, jakie mamy małe klasy, ale u nas w szkole jes 300 uosób wraz z gimnazjum i są tylko klasy "a" i "b".

To nie była zapowiedziana impreska, bo przyszałam przypadkiem i sama w pewnym sensie ją rozkręciłam :) przyszałm sobie i pewna panda sobie tanczyła, wiec zaczelam z nia tanczyc i napisałam by jeszcze kto chce niech z nami tanczy. przyłączyło się kilka osób, lecz mało, wiec krzyknelam to samo zdanei po angielsku. odrazu tłum :) potem zaczelismy skakac sobie, i tanczoc biegajoc mo różne przedmioty do zbierania. no tak czas zlecial, mam klika fotek, no i zagadke. ona bedzie pozniej, pewnie w nastepnej noci :) jeszcze spotkałam 3 pandy z anglii (gadaly po ang) i wymyslily cos fajowego!!ubraly sie tak samo, dwie z nich wypiły magicze napoje. wyglądało to super, wiec uwieczniłam to. no i z tym wiaze sei duga zagadka, która bedzie pewnie tez w nastepnej noci. no i dam jeszcze fotki z dzisiejszej potańcówki :P:P











to tyle tych fotek, licze na komcie
Paa!!!

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

superowy masz blog :):) pozdro mona

Silva pisze...

A czy to zdjęcie z jakiejś strony internetowej? Jeśli tak to powiedz jakiej ,też się tam zarejestruję ;)

Anecia ;) pisze...

jest to z www.pandanda.blogspot.com, i tam nei ma zp!!

cocainevictim pisze...

Siema! Tu panda Bambusianka,
Zarejestrowałam się w pandanta i pisze mi cos po angielsku jak sie chce zalogowac proszę pomóż lub napisz odp. na swoim blogu!!!!:/
Bambusianka:)

Marry90 pisze...

Czy wiedziałaś że ja mam super stronke na nowym koncie mojim marry99? Jest blog panfu i sklep pierdołek!

Notatek: Wyślij to 10 osób i bądz mojim fanem jak to zrobiłaś. Jak chcesz,dostajesz super nagrode! ( Więcej niż dziesięć osób Zaprowadzi cie do konkursu Topblog)

Papatki xxx ;-)