poniedziałek, 5 stycznia 2009

Kolekcja ubrań "Czarodzieje"

Elo pandy !!!

witam was dzisiaj, dawno nie pisałm, cóż, albo piszę bambusowe wiesci, albo mam coś na głowie. Ostatnio pisałam opis obrazu "wieża babel" troche sie namęczylam, le warto było: 6 za stylistyke i interpretacje i 5 za ortografie. powacając do tematu dzisiaj lookniecie czarodziejską kolekcję. co do kolekcji chcę się zwrócić do kornelii i mikolisy, które kopiują moje obrazki sama wymyślałam tę modę, sama kupowałam te cuchy i na nie harowałam, więc proszę was, jeśli chcecie zrobcie same sobie te obrazki albo je zmiencie. jak chcecie to zrobie wam taki obrazeczek w jakis ciuchach. nie ma problemu. napiszcie tylko w komciu. dobra, upomniane zostałyscie, jeśli nie usuniecie tego napisze do blogspota z takim problemem, lub użyje negatywnego rozsławienia waszych blogów. ok, ten temat zamykam, a kolekcja tuż przed wami. mam pomysł na następną : Nui i Tawui . pamietacie tych luków i małego napasape?? jak chcecie to przygotuje tako kolekcje ciuchów, nieztety tylko dla zp. ta kolekcja yez tylko dla zp :(:(

Dziewczyny

(sory ale nie przerobilam)











Panda z ZP ma na sobie bardzo drogie ciuszki, wię pokazuje, ze ma klase i jest bogata. dodałam w tym komplecie specjalnie aurole, aby podkreślić, że jast dobrą wróżką. jeśli któraś z was chciałaby być złą wróżką, to może włożyć różki (kiedyś dawali na znajdywanie), lecz ja uważam, że to jest ładniejsze w wioku 3D.ta wrżka nie ma żadnych bucików, ponieważ fruwa. dałam jej makijaż gwiazdy ponieważ jej gowa w wersji 3D pyła smutna i pusta, tak makijaż dopełnia się z rękawiczkami, tymi nei do kompletu. oto cennik:

aurola darmowa
sukienka 2200
rękawiczki 350
diament 125
makijaż 215

razem 2890

Chłopaki












Chłopaki to prawdziwi czarnoksiężnicy. wygl.ądają dość groźnie, ale nie do końca. różczka chociaż dziewczęca dopełnia czarów. oni juz buty mają, bo nie latają. strój panów jest o wiele tańszy od dziewczęcego, ale wiadomo, dziewczyna musi mieć droższe (czasem tak a czasem nie ;) no to nie mam co gadać, przejdzmy do cennika:

włosy
peleryna
rożdżka
buty

razem

no to już koniec notki, jakoś szybko minęła no i zapraszam na moją gazetkę o tutaj >KLIK< niedługo pocytacie horoskop no i może jakis test :):)

pozdróFFka :P:P

13 komentarzy:

PierdzochMonster(Mikolisa) pisze...

droga gimpko zrobisz mi fotke rzebym miała fajną prosze bo jestem troszke taka nie zbyt panfunia czyli ładna plis zrub mi foto oki??

Anecia ;) pisze...

jasne tylko powiedz co chcesz miec na sobie a ja ci przerobie i dodam twojego nicka ok??

Moniko1 pisze...

Super kolekcja!

PierdzochMonster(Mikolisa) pisze...

ok
chcę blond włosy żółta sukienka różowe buciki torebka z tygrysa i tak zapraszam do mnie ojutro o 13.09 na impreze Pozdro mikolisa

PierdzochMonster(Mikolisa) pisze...

oki najpierw email: piesio777@o2.pl a ubranka takie : żółta sukienka bląd włosy rurzowe buciki hmm i morze torebka z tygrysa a macie bolisie jak taqk to poprosze zielonego

PierdzochMonster(Mikolisa) pisze...

a spytam cie tak z kąd ty bierzesz te ubranka ?

Anecia ;) pisze...

ciuszki mam z panfu. mozna przeciesz kupić. ubieram pande w jakiś komplecik i robie fotkę przyciskając klawisz print screen sysrq i wchodze w painta wklejam, wycinam co chce i zapisuje, przerabiam szybko w programie gimp i dodaje na bloga :):)

PierdzochMonster(Mikolisa) pisze...

aha

PierdzochMonster(Mikolisa) pisze...

ale dokładniej'

PierdzochMonster(Mikolisa) pisze...

gimpko pomocy zagubiłam sie jak to zrobiłaś daj na te prubki szablonów tą fotke co mi zrobisz a ja zrobie po swojemu oki?? i zrobie ro co miałam zrobić oki??

Anecia ;) pisze...

coo? nie rozumiem twojego komcia mikoliso. avek wróżkowo-zimowy mam dla ciebie

PierdzochMonster(Mikolisa) pisze...

oki dzienki

Anonimowy pisze...

czemu nie ma nic pod klik?