sobota, 17 stycznia 2009

rozwiązanie konka

Elo pandy!!

dzisiaj dam rozwiazanie konka, ale nagrody będą jutro. jestem zaszczycona, ze tyle osób wzięło udział w konkursie. jeśli pare osób ma tyle samo punktów to będzie rywalizacja. w zalezności od miejsca będzie poziom trudności wykonanych zadań. wykonałam zęż filmik dla was. poniżej dowiecie się czemu. 

I miejsce Suszi 110 pkt
II miejsce Pimpek lub Greendunia 102 pkt
III miejsce Pimpek lub Greendunia 102 pkt
IV , V , VI , VII miejsce Naruto1212 lub RoGerber lub Panda_1997 lub Gitarzystka

teraz zadania dla was: 

walka o II i III miejsce:

musicie wymyśleć jakiś krótki wierszyk o panfu (nie musi się rymować)

walka o resze miejsc IV V VI VII odbedzie się z podziałem na 2 pary (grupy) dlatego zrobiłam losowanie, z udziałem świadków z panfu i zrobiłam fory, które połączyłam w film. pooglądajcie:

0">

no i jak? już wiadomo jakie są pary : 

  • para I Naruto1212 i RoGerber
  • para II Panda_1997 i Gitarzystka

dla każdej pary będzie inne zadanie.

para I ma za zadanie (każdy osobno) napisać krótki i zwięzł opis na panfu, dla osoby, która się na tym totalnie nie zna.  

para II ma za zdanie (każdy osobno) napisć hasło o panfu. wystarczy jakieś zdanie promujące panfu, najlepiej rymowane.

te zadania proszę pisać w komciach pod tą notką do 25 stycznia 2009r. 

pozdrowionka :):)

1 komentarz:

Moniko1 pisze...

Wiem że zadania były do 25 ale byłam chora....
Może nie będie się liczyć, ale dam

Dzieciaki Panfu uwielbiają
pandami kupują, grają, skaczą.