piątek, 2 stycznia 2009

mini reportaż

Witajcie kochani!!

Dziś nietypowo, napiszę reportaż o modzie i jak się rozsławiła i co o tym myślę. we wstępwie nei będę tego pisać, ale napiszę jedno : jestem pozytywnie zaskoczona. liczę na jakieś komcie co do waszych opinii. wstępu koniec, bo nie wiem co pisać, więc zaczynam.

Jak się moda rozsławiła

moda rozsławiła się najpierw w projekltach ciuchów najczęściej robionych w paincie. pandy wymyślały najróżniejsze kreacje i wzory. główną rzeczą, która rozsławiła modę był konkurs na najfajniejszty strój organizowany przez redakcje panfu. wiele osób wzięło się do roboty - nagrodą był ZP, no to zrozumiałe. pandy wymyślały najrużniejsze kreacje, ale jedna wygrała - hasalka. niby zwykł strój, a jednak miał coś w sobie. Jednak taka mod wymyślana na pandach nie była dobrym rozwiązaniem, bo nikt nie mógł tego nosić.

Moda właściwa

moda właściwa - mało kto pewnie zkumał o co chodzi. moda właściwa to taka, którą można założyć (czyli np. ciuchy biżuteria). tę modę kreują sklepy z ciuchami. produkują jakieś ubrania, a potem je łączą. to się bardfzo opłaca, bo więcej zarobią i kupujący nie mają problemu z czym daną rzecz założyć. moda właściwa rozsławiła się - mówiąc skromnie - od mojego blgoa. wymyśliłam, że ta moda którą projetkowaliśmy na konkurs, była bezużyteczna, a łączenie ró.znych kolekcji ciuchów, które można kupić, może się komuś przydać.

Rozsławienie mody właściwej

Ja zaczęłam pierwsza - różne drobne pomysły z fotkami i opisami wraz z cennikiem - tak to się zaczęło. teraz sporo blogów jest zakładanych o podobnej tematyce - ja się temu nie dziwię. sporo osób coś takiego lubi czytać - nie tylko dziewczyny - chłopaki też!! teraz chlopaki tekże stają się stylistami - przykład snaks. pewna panda - mikolisa nawet założyła bloga o moim blogu, z czego się cieszę. także w wielu internetowych gazetkach o panfu jest część o modzie. cieszę się, ze moda rozsławia się pozytywnie, a nie negatywnie.

Noszenie modnych strojów

jak udało mi się zauważyć, sporo pand z mego bloga nosi kreacje wystylizowane przeze mnie. pandy z zp zwykle nie noszą cióchów, które stworzyłam. za to częściej je noszą pandy bez zp - duzo je to nie kosztuje - ledwie jakiś jeden komplet i coś zebranego z panfu. bardzo chcuiałabym, aby pandy z panfu nosiły moje kreacje, lecz prawie każda z nich ma wykreowany własny styl i ja nie mogę tego zmienić.

Co o tym sądzę

wedłóg mnie moda stała się modna :) czyli kreowanie ciuchów jest na blogowym szczycie. chciałabym prosić tylko o jedno - jeśli kreujecie ciuchy to kreujcie z własnej glowy, a nie kożystajie z czyiś pomysłów, bo to jest nie fair. coiesię się, że moda stała się popularna właśnie ode mnie, tak jak tamaki pewnie cieszy sie ze swego pomysłu i jego rozsławienie - galerii. chcę aby moda była dalej sławna i moja osoba - gimpka1996 też.

czekam na wasze opinie i komcie co do tego reportażu no i mam nadzieję ze was nie zanudziłam

Pozdrowienia, gimpka1996

2 komentarze:

Moniko1 pisze...

Bardzo ciekawy reportaż! ;)

Anonimowy pisze...

Owszem ciekawy , nie mam zp , ale mam sporo kompletów [7].
Te pomoce mi sie sprzydadzą choć mam swój własny orgilanlny styl.
Pozdrawiam.